Hiina tervisevõimlemine

Hiinas on ammustel aegadel kehalisele heaolule teadlikult tähelepanu pööratud. Keha ei märgata alles siis, kui ta enam harjumuspäraselt ei toimi, vaid temasse suhtutakse kui energeetiliselt toimivasse struktuuri, mida tuleb tugevamaks muuta ja tasakaalus hoida.

Iidse Hiina meditsiini arstid pidasid enesetervendamist meditsiini kõrgeimaks vormiks ning näitasid oma patsientidele enesetervendamise (qigongi) harjutusi, et nood saaksid enesetervendamisest ja heaolu suurendamisest aktiivselt osa võtta.

Üle 3000 aastase ajaproovi läbinud tõhusad tehnikad rahustavad vaimu ja keha ning suurendavad energiat, see aga omakorda aeglustab vananemisprotsessi.

See, kui palju inimesel energiat on määrab päevast päeva kogu teie elu.

Kronoloogilises mõttes vananeme kõik ühesuguste kiirusega, aga see kui kiiresti meie keha ja vaim vananemise tõttu murduvad, on hoopis teine teema.

Enesetervendamis harjutuste hüvesid võite tunnetada juba 5 minutise harjutamise järel.

Need harjutused on inimestele, kes otsivad ja vajavad oma elus rohkem tasakaalu.

Pole vaja meelde jätte raskeid pikki harjutusskeeme.

Samuti pole vaja osta uusi rõivaid või moodsaid seadmeid, et neid harjutusi ka kodus teha.

Need tehnikaid

  • tugevdavad tugevdab qi´d ning organite ja kudede talitlust,
  • parandavad vereringet
  • vähendavad stressi
  • alandavad vererõhku
  • vähendavad kroonilist valu
  • tugevdavad immuunsust
  • ennetavad haigusi
  • aitavad „tühjendada vaimu“
  • leida tagasiteed iseenda juurte juurde
  • loovad üldise heaolu ja kergendustunde
  • annavad hea tuju, vaba ja lõõgastunud oleku
  • aitavad säilitada nooruslikkust ja ilu
  • mõjuvad positiivselt vaimule, närvisüsteemile ja kogu organismile,

Enesetervendamine on see, mis annab nende harjutuste harrastajale suurema kontrolli vananemisprotsessi üle.

Enesetervendamise harjutused sisaldavad kombinatsiooni õigest asendist, õigest hingamisest, ja suunatud taotlustest.

Õige asend võimaldab energial vabamalt läbi keha voolata.

Õige hingamine rahustab närvisüsteemi ja varustab keharakke ohtramalt kütuseks vajaliku hapnikuga. Suunatud taotlus tähendab mõistuse keskendumist spetsiifilisele ülesandele, näiteks ärevuse rahustamisele või suuremale energiavoolule seedeorganitesse seedimise parandamiseks.

Lisaks harjutustele õpime ka lihtsat enesemassaaži,

Nende lihtsate, kuid paindlike ja igakülgsete Hiina enesetervendanise harjutuste kasu seisneb selles, et igaüks saab neist väga vähese ajaga oma tervisele tuge. Need harjutused on kergesti õpitavad ega nõua liiga suuri pingutusi, nii et neid saab sooritada olenemata east, soost, kehalise ettevalmistatuse tasemest ja terviseseisundist.

Nende harjutuste võlu seisneb selles, et alustatakse kohalt, kus praegu ollakse.

Tillukesed sammud võivad viiva inimese siiski sinna, kuhu ta soovite. Peab lihtsalt endale pühendama pisut aega., mis on enesest lugupidamise ja armastuse vorm.

Kindlasti kaasa võtta ilma kontsata vahetusjalatsid. Riietus on mugav istumiseks ja seismiseks. Võtta kaasa ka jakk või fliis, et panna õlgadele

Täpsem info ja registreerimine email hein.riina@gmail.com või telefon 5012361 

Registreerimine vajalik!

Facebook

Kliendid räägivad meist

Minus on palju rohkem enesekindlust

Tänan teid super hea koolituse eest, kus sain palju huvitavaid nippe, kuidas muuta ennast. Olen ...

Tarmo
Sain tagasi oma tervise.

Tänan teid mulle koostatud toitumiskava eest. Olen seda nüüd järginud juba 3 kuud ja tunnen e...

Maria

Vaata kõiki arvamusi »

Kontakt

Parim Tervis

Süda 10-24, Tallinn 10118

info@parimtervis.ee

Reg. nr. 80321304
A/a 2210501609