Tervislikule vananejale mõeldud toitumiskava

Tervislikule vananejale mõeldud toitumiskavad on välja töötatud üldiseks tervislikuks toitumiseks. Menüüd sisaldavad rohkesti toitainerikkaid toite, näiteks täisteratooteid, seemneid ning mitmekesist valikut puu- ja köögivilju. Need menüüd on kohandatud selliselt, et vastaksid 51-aastaste ja vanemate inimeste organismi toitainevajadustele, pakkudes näiteks rohkem  kiudaineid (et seedimine oleks korras). Südameveresoonkonna ja aju tervise parandamiseks, kuna just need probleemid kaasnevad vananemisega, keskenduvad toitumiskavad retseptidele ja toiduainetele, mis sisaldavad vähe küllastunud rasvu  ning kolesterooli. Need retseptid ei sisalda hüdrogeenitud rasvu (= tööstuslikult toodetud transrasvu).

Iga päeva kohta neis 28 päeva pikkustes programmides pakutakse 5 kuni 6 retsepti, milles kasutatakse igapäevaseid koostisosi ning mille valmistusviiski ei ole keeruline. Retseptide hulgas on eelroogi, lisandeid, salateid ja vahepalasid ning magustoite, millega kombineeritakse teisi tervislikke toite, et saada toitainete poolest tasakaalus road, mis maitsevad hästi ja pakuvad sööjale rauldust.  Lisaks hommiku-, lõuna- ja õhtusöögile sisaldab iga päevamenüü ka lõuna- ja õhtuoodet.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Facebook

Kliendid räägivad meist

Minus on palju rohkem enesekindlust

Tänan teid super hea koolituse eest, kus sain palju huvitavaid nippe, kuidas muuta ennast. Olen ...

Tarmo
Sain tagasi oma tervise.

Tänan teid mulle koostatud toitumiskava eest. Olen seda nüüd järginud juba 3 kuud ja tunnen e...

Maria

Vaata kõiki arvamusi »

Kontakt

Parim Tervis

Süda 10-24, Tallinn 10118

info@parimtervis.ee

Reg. nr. 80321304
A/a 2210501609