Vererõhku alandav toitumiskava

Vererõhku alandavad toitumiskavad on koostatud üldiseks tervislikuks toitumiseks inimestele, kellel on kõrge vererõhk. Toitumiskavad on koostatud toitainerikastest toitudest ja toitumiskava pikkus on seitse päeva. Iga päeva kohta pakutakse 3–5 retsepti, lihtsatest igapäevastest toiduainetest, mille valmistusviis ei ole keeruline. Retseptide hulgas on eelroogi, lisandeid, salateid, vahepalasid ja magustoite, millega kombineeritakse teisi tervislikke toite, et saada toitainete poolest tasakaalustatud road, mis maitsevad hästi ja pakuvad sööjale rahuldust.

 

Kui soovite rohkem infot vererõhku alandava toitumiskava kohta siis saada päring siit.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Facebook

Kliendid räägivad meist

Minus on palju rohkem enesekindlust

Tänan teid super hea koolituse eest, kus sain palju huvitavaid nippe, kuidas muuta ennast. Olen ...

Tarmo
Sain tagasi oma tervise.

Tänan teid mulle koostatud toitumiskava eest. Olen seda nüüd järginud juba 3 kuud ja tunnen e...

Maria

Vaata kõiki arvamusi »

Kontakt

Parim Tervis

Süda 10-24, Tallinn 10118

info@parimtervis.ee

Reg. nr. 80321304
A/a 2210501609